منو
  • ابزارهای ارتباطی
  • بهینه سازی موتورهای جستجو محمد زند

ابزارهای ارتباطی

ابزارهای ارتباطی: ابزارهای ارتباطی

ابزارهای ارتباطی

Google Voice



چت صوتی یکی دیگر از سرویسهای گوگل می باشد که هنوز بطور کامل ارائه نشده و جای کار بیشتری دارد .


Google 411

 



شماره ای که گرفتن آن برای شما هیچ هزینه ای را دربر ندارد و شرکت های بزرگ برای حمایت مشتریانشان اغلب از این شماره هااستفاده می کنند .مانند شرکت بویینگ به شما اجازه می دهد که کارهای محلی را بیابیدو با گرفتن شماره مجانی با آنها ارتباط برقرار کنید. این سرویس کاملا مجانی است واپراتور انسانی ندارد .


Gtalk

این سرویس که به چت گوگل معروف است از طریق لیست دوستان و همکاران در جیمیل گوگل فعالیت میکند که بسیار خوب تاکنون عمل کرده و ویژگیهای زیادی دارد برای استفاده از این سرویس باید در گوگل اکانت داشته باشید به تازگی نسخه ی جدید از این نرم افزار ارائه شده است.


  Google Mail

 


جیمیل شرکت گوگل فعلا بهترین گزینه برایایمیل می باشد این سرویس از سال 2004 شروع به کار کرده و فضایی که به هر کاربرارائه داده حدود هفت و نیم گیگ می باشد در حال حاضر با داشتن ازمایشگاه مجزا برایخودش بسیار پیشرفته شده و رابط کاربری ساده ولی بسیار پرکاربرد در اختیار کاربران قرار می دهد


Google Group



فرض کنید شما تعدادی دوست هستید و دوست دارید تا همیشه با هم تبادل نظر یا با هم ارتباطداشته باشید این گزینه بهترین می باشد شما با این سرویس می توانید برای کل مدرسهخود یک گروه سازید و در آن فعالیت کنید.


Google Contact

 

اساس این سرویس بر جیمیل شرکت گوگل استوار است یعنی از لیست دوستان و همکاران جیمیل استفاده می کند و می توانید آدرس ايميل همكاران و افرادخانواده را دسته بندي بكنيد يا همانند يك دفترچه تلفن اينترنتي آن را سفارشي بكنيد.


 Google Docs

 



نوشته ها یا کارهای اداری یا پروژه های خود را به گوگل بسپارید یا با دوستان خود در یک تحقیق مشارکت داشته باشید.


 Google Profile

كه از اسمش پيداست مربوط به پروفايل كاربران در گوگل مي باشد. هدف گوگل از اين سرويس امكان ارتباط بيشتر كاربران فراهم شود تا يك جامعه ي مجازي كامل را بسازند شما در اين سرويس مي توانيد آدرس منزل خود يا مدرسه يا دانشگاه خود را بگذاريد و همينطور ميتوانيد آدرس كاربري سايتهاي ديگر را به اشتراك بگذاريد.


 Google Phone Book

دفترچه تلفن گوگل همراه همیشگی شماست تا لیست دوستان و آشنایان را در گوگل همراه خود داشته باشيد.

25 نظر

  • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

    ارسال آرشیو محتوا

    • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

      محتوای ارسالی از آرشیو 1393

به صفحه اول خوش آمدید